KERESÉS


BÖNGÉSZÉS

A gótikus stílus az...

2. gyakorlati óra

Takács Róbert

7. ÉVFOLYAM

A gótikus stílus az...

Az általam tervezett óra a témakör 3. tanórája, melynek fő mozzanata, hogy a 2. órán vázolt, majd házi feladatként pontosított és megtervezett épületrészeket 3D-nyomtatóval...

TOVÁBB

A gótikus stílus az...

1. gyakorlati óra

Takács Róbert

7. ÉVFOLYAM

A gótikus stílus az...

Mielőtt rátérnék az általam tervezett óra tervére, szeretnék rámutatni, hogy a fő tevékenység nem kivitelezhető bizonyos technológiai alapismeretek és tapasztalat nélkül. Itt...

TOVÁBB

Tic-Tac-Toe játék...

Szimet Éva

Gyömrői Weöres Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola, Gyömrő

1.-13. ÉVFOLYAM

Egy olyan ismert játék elkészítése, amely felhasználható a tanórák elején ráhangó játéknak,időkitöltő feladatnak, fejlesztőfoglalkozásokon és szünetekben is jó szolgálatot...

TOVÁBB

Mozgás lejtőn

Egyenletesen gyorsuló mozgás...

Antalné Csorba Katalin

Gyömrői Weöres Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola, Gyömrő

7.-12. ÉVFOLYAM

Az óra célja egy lejtőn leguruló test mozgásának vizsgálata különböző dőlésszögek esetén. Az időmérés microbittel történik.

TOVÁBB

Víztisztítás

Hlavati Róbert

Szokolyai Cseh Péter Általános Iskola, Szokolya

5.-8. ÉVFOLYAM

Házi víztisztító készítése, majd a megtisztított víz Ph értékének megmérése, viszonyítása az ivóvízhez.

TOVÁBB

Fabatka

Érme tervezése és készítése...

Fülöp Mónika

Szent Imre Katolikus Általános Iskola, Ráckeve

5.-13. ÉVFOLYAM

Fabatka

Informatika órán a PowerPoint használatát gyakorolják a gyerekek. A különböző projektek során gyűjthető jutalmak, fabatkák egyéni megtervezése a cél. A png formátumban megszerkesztett...

TOVÁBB

Óriáskerék

Antal Katalin Erzsébet

5. ÉVFOLYAM

Óriáskerék

A foglalkozáson LEGO Spike Prime robottal és LEGO alkatrészekkel alkotunk óriáskerék szimulációt. Ez egyszerű építést és programozást igénylő feladat. Játékos formában lehet...

TOVÁBB

Jelzőlámpa

Akerman Dániel

6.-7. ÉVFOLYAM

Jelzőlámpa

A tanulók ezen az orán megtanulják hogyan lehet programozni egy jelzőlámpát. A jelzőlámpa két microbittel vezérelt.

TOVÁBB

A második világháború

Fogalmak gyakorlása lézervágás...

Kiss Tamás

7.-8. ÉVFOLYAM

Az osztály tanulói a Beam Studio és a lézervágó segítségével egy második világháborúhoz kapcsolódó tárgyat (jármű, fegyver, épület stb.) hoznak létre. A kivágása mellett...

TOVÁBB

Túl a Maszat-hegyen...

Tóth Katalin

6.-13. ÉVFOLYAM

Túl a Maszat-hegyen...

A tanóra egy projekt része, mely során a Túl a Maszat-hegyen c. versesregényt dolgozzuk fel. Miután mindenki megismerte a versesregény műfaji sajátosságait, a történetet és a szereplőket,...

TOVÁBB

Vezeték nélküli kommunikáció...

Akerman Dániel

6. ÉVFOLYAM

Vezeték nélküli kommunikáció...

Vezeték nélküli kommunikáció kettő microbit között.

TOVÁBB

Középkori város

Középkori épületek

Fülöp Mónika

Szent Imre Katolikus Általános Iskola, Ráckeve

1.-13. ÉVFOLYAM

Középkori város

A tevékenység során a tanulók - egy projekt keretein belül, mely 3 fogalakozásból áll - középkori városok épületeivel ismerkednek. Csoportban megterveznek különböző épületeket...

TOVÁBB

Matematika - segédeszköz...

egyéni vonalzó

Hlaváčová Beatrix

3.-5. ÉVFOLYAM

Matematika - segédeszköz...
TOVÁBB

Az ember legjobb barátja

Fehérgyarmati Deák Ferenc Általános Iskola, Gimnázium és Kollégium, Fehérgyarmat

7.-8. ÉVFOLYAM

LEGO Spike Prime, 3D nyomtató és lézervágó kombinált használata csoportmunkában

TOVÁBB

Ismerkedés osztályfőnöki...

Névjegykártya készítése digitálisan,...

Kerekes Katalin

ÚJHARTYÁNI NÉMET NEMZETISÉGI ÁLTALÁNOS ISKOLA, Újhartyán

5. ÉVFOLYAM

Ismerkedés osztályfőnöki...

Névjegykártya készítése digitálisan, játék a microbit kijelzőjén, iskolai jelvények készítése (90 perc, két tanóra), a microbit kezdeti használata, a digitális és a közösségi,...

TOVÁBB

Római számok

Hlavati Róbert

Szokolyai Cseh Péter Általános Iskola, Szokolya

4.-8. ÉVFOLYAM

A római számok gyakorlása, ismétlése felsőbb évfolyamokon microbitek segítségével. Az egyik microbit a tanár kezében van, a másik pedig a diák kezében. A tanár megrázza a nála...

TOVÁBB

Készítsünk játékot...

Többszörös elágazások

Tusorné Fekete Éva

Gyömrői Weöres Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola, Gyömrő

5.-6. ÉVFOLYAM

TOVÁBB

Törtek ábrázolása,...

Szimet Éva

Gyömrői Weöres Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola, Gyömrő

5.-13. ÉVFOLYAM

Törtrészek ábrázolása, nagyságának összehasonlítása, sorba rendezése, az alsó tagozaton tanult tananyag felelevenítésére, átismétlésére építve A Beam Studioban a diákok...

TOVÁBB

Az ókori görög építészet

Kiss Tamás

5. ÉVFOLYAM

Az ókori görög építészet

Az óra feladata az ókori görög kultúra anyagának mélyítése, ahol a gyerekek tudásuk és az IKT eszközök segítségével ókori görög épületek másait tervezik meg. Ez egy...

TOVÁBB

Mozgások rendszerezése...

Antal Katalin Erzsébet

8. ÉVFOLYAM

Mozgások rendszerezése...
TOVÁBB

Túl a Maszat-hegyen

Tóth Katalin

6.-13. ÉVFOLYAM

Túl a Maszat-hegyen

A tanóra egy projekt része, mely során a Túl a Maszat-hegyen c. versesregényt dolgozzuk fel. Miután mindenki megismerte a versesregény műfaji sajátosságait, a történetet és a szereplőket,...

TOVÁBB

Karácsonyi hópehely...

Laufer Tamás

Szokolyai Cseh Péter Általános Iskola, Szokolya

6.-13. ÉVFOLYAM

Karácsonyi hópehely...

A tanulók egyedi hópelyheket terveznek, melyeket 3mm vastag fa rétegelt lemezből vágunk ki. Időkeret: opcionálisan 1-3 tanóra (3 x 45 perc) 1. óra: rajzlapon szabadkézi rajzzal megterveznek...

TOVÁBB

Sebesség meghatározása

Egyenletes mozgás kinematikai...

Antalné Csorba Katalin

Gyömrői Weöres Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola, Gyömrő

7.-9. ÉVFOLYAM

Az óra célja egy egyenletesen haladó robot mozgásának vizsgálata mozgásszenzor segítségével. A tanulók feladata az egyenlő távolságok megtételéhez szükséges időtartamok mérése,...

TOVÁBB

You are a rockstar! Let’s...

Fehérgyarmati Deák Ferenc Általános Iskola, Gimnázium és Kollégium, Fehérgyarmat

7.-8. ÉVFOLYAM

LEGO Spike Prime, 3D nyomtató és lézervágó kombinált használata csoportmunkában

TOVÁBB

Kommunikáció a microbitek...

Tusorné Fekete Éva

Gyömrői Weöres Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola, Gyömrő

6.-7. ÉVFOLYAM

Tanóra tartalma: microbitek közötti rádiókapcsolat létesítése: üzenet küldés, mérések, adatok küldése, grafikus megjelenítése, távirányító készítése. A tanóra az Algoritmizálás,...

TOVÁBB

Microlépésben az egészségért

BBC Micro:bit használata az egészséges...

Somogyi Norbert

Budapest XIII. Kerületi Vizafogó Általános Iskola, Budapest XIII. kerület

6. ÉVFOLYAM

Microlépésben az egészségért

A tevékenység során a tanulók az egészséges életmód témakör keretin belül ismerkedhetnek meg a BBC micro:bit programozási lehetőségeivel.

TOVÁBB

Archimedes nyomában

Kulcstartó készítése lézervágóval

Kőnig-Topsál Annamária

Szobi Fekete István Általános Iskola, Szob

7.-8. ÉVFOLYAM

Archimedes nyomában

A tanóra célja, hogy a tanulók megismerkedjenek Archimedes munkásságával. Ennek érdekében kutatómunkát végeznek az interneten róla, majd kulcstartót terveznek lézervágóra a természettudós...

TOVÁBB

A dimenziók összhangja

Uradalom makett készítése 3D...

Kas Erika

Sződi Hunyadi János Általános Iskola, Sződ

6. ÉVFOLYAM

A dimenziók összhangja

A foglalkozás történelem szakkör keretében valósul meg, ahol a diákok uradalom makettet készítenek lézervágó és 3D nyomtató segítségével. Ezeket később tanórai kereteken belül...

TOVÁBB

S(z)akkör

Sakk-készlet elkészítése 3D...

Faragó Gabriella

Szent Imre Katolikus Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola, Zsombó

6.-8. ÉVFOLYAM

S(z)akkör

Szakköri foglalkozáson kooperatív csoportmunkában egy sakk-készlet hat különböző figuráját készítik el gyerekek Tinkercad-ben. A két foglalkozást egy sakkdélután követi.

TOVÁBB

Micro:bit alapozás

bevezetés a mikrovezérlő programozásába

Ősz Katalin

Hévízgyörki Petőfi Sándor Általános Iskola, Hévízgyörk

5.-6. ÉVFOLYAM

Micro:bit alapozás

Négy tanóra a BBC micro:bit kezdeti lépéseitől az első játékprogram megírásáig.

TOVÁBB

Biztosan kész az óraterv a feltöltésre?

A feltöltésre került óratervek módosítása nem lehetséges. Kizárólag törlésre és újrafeltöltésre van lehetőség. A beküldött óratervet továbbítjuk szakmai jóváhagyásra, majd jóváhagyást követően kerül publikálásra az oldalon.

Biztosan törölni szeretné az óratervet?

A törlés visszavonhatatlan, az óratervhez tartozó adatok és fájlok végleg törlésre kerülnek.