Tervezés High-Tech fokon - Társasjáték I.

A társasjátékokról általánosan - Tinkercad megismerése - Csapatházikó

Dolmány - Szabó Ágnes Olga

Monori Jászai Mari Általános Iskola, Monor

3.-6. ÉVFOLYAM

5 5 5 5 5

Összefoglaló

Ez az első foglalkozás, amikor megalakulnak a csapatok. A pedagógus felvázolja az egész éves tervet, megnevezi a projektet: saját társasjáték készítése, fejlesztése lesz a feladat,, amit különböző High Tech Sulis gépekkel fognak megvalósítani. A Tinkercad-del való ismerkedés után a csapatok irányított lépésekkel és megadott paraméterekkel megtervezik a csapatházikójukat, amibe furatként beleteszik a csapatnevüket (vagy annak rövidítését). Ez lesz a "honfoglaló" házikójuk - minden alkalmon ezzel jelöljük, hogy melyik az ő helyük, ahol dolgozni fognak.

Tervezés High-Tech fokon - Társasjáték I.

tantárgyi kapcsolódások

Matematika
Magyar nyelv és irodalom
Digitális kultúra
Technika és tervezés
Vizuális kultúra

kerettantervi kapcsolódások

Matematika - Geometria
Magyar nyelv és irodalom - Szövegalkotás szóban és írásban
Digitális kultúra - 3D tervezés, nyomtatás
Technika és tervezés - Anyagok és alakításuk
Vizuális kultúra - Tárgytervezés, tárgyalkotás

tECHNOLÓGIAI kapcsolódások

3D nyomtatás

Biztosan kész az óraterv a feltöltésre?

A feltöltésre került óratervek módosítása nem lehetséges. Kizárólag törlésre és újrafeltöltésre van lehetőség. A beküldött óratervet továbbítjuk szakmai jóváhagyásra, majd jóváhagyást követően kerül publikálásra az oldalon.

Biztosan törölni szeretné az óratervet?

A törlés visszavonhatatlan, az óratervhez tartozó adatok és fájlok végleg törlésre kerülnek.